Bög film och betyg

Kom till skolan i tid för en gångs skull imorse,självklart var det ingen lärare där så vi fick håltimme. Då drog Vicke,Marcus,Jag och Fhilip hem till Viktor som ännu inte hade vaknat och väcke honom. Sedan kollade vi på en film om två killar som av misstag hamnar på en bögkryssning. Den va fett rolig men han inte se hela eftersom att jag behövde tip minuter i syslöjden för att göra klart min väska som fick VG+ (stog och värgde mellan MVG o VG. Fan att jag inte fick MVG asså. Samma sak i Svenskan (VG+ altså)

Fick skjuts av Amanda hem idag hon va fett gullig som ställde upp och skjutsade mig HELA vägen hem!(;
pussar på er alla och speciellt amanda för att hon e så himmla snäll!:D


Kommentarer
Postat av: A

Visst är jag (A)

2008-05-29 @ 22:36:04
URL: http://amandakollberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0