Förlåt...

Sorry att jag glömde skriva om matchen i förr går och för att jag inte skrev något igår. Det har helt enkelt varit sjukt stressigt på sista tiden. I alla fall så var det jätte kul igår på den andra tema dagen på raken(; . Vi åkte till nyckelviken tillsamans med f-klassen. Först promenixade vi dit, jag, Vicke, Becca och Sabina hamnade så klart efeter resten av gruppen så vi gick vilse med Micke (en lärare). så vi gav upp och gick till baka en bit och mötte fanny och rickard som var försenade. Då fick Marie (en annan lärare komma å visa rätt väg). Hehe lite pinigt att inte hitta ens till nyckelviken när man har bott i Jarlaberg tills man va fem.

Det var i alla fall jätte kul när vi väl kom fram och Indierna lärde oss spela kricket, någon sort sport som tydligen är väldigt populär sport i Indien. Man fattade inte så mycket av vad dom sa men det var kul i alla fall. mitt lag förlorade så håårt :D
image56 
(Den hära bilden kommer också från amandakollberg.blogg.se ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0