Kväll fre 2/5

heeej igen,
ikväll hade jag en mysig hemma kväll. Jag hade inget speciellt för mig så jag kollade bland alla våra filmer och hittade en film som jag inte hade sett och fortfarande hade plasten på och bestämde mig för att kolla på den med mina päron. Filmen (som heter "Eternal sunshine of the spotless mind") är en av de mest förvirrande filmerna jag har sett, Den handlar om en kille som ska radera ut sitt ex ur sin hjärna och medans några sjuka människor håller på och raderar minnen av henne blir han kär i henne igen, när han är inne i sin egen hjärna. Väldigt komplicerat alltihop , man fattar nästan ingenting XS. Men slutet är lyckligt och rättså bra ändå och man vill verkligen att de ska bli tillsamans igen(;
image19

Såg Björngustavsson på tv, när jag kollade vad som gick. Han spelade en typ tonnåring som kollade på en såndära data grej, när man kollar närmare och närmare på skärmen och sen helt plötsligt hoppar det upp en läskig grej. Han var så otroligt sjukt söt, men det var trååkigt. Det var inte han som spelade dåligt,själva ideen va bara fett tråkig:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0