Millitärbana med klassen

Idag var jag på en militär bana med klassen i solna. Den var som en hinderbana fast jätte svår. I min grupp va det jag,Sara,Jocke och Mathias. (Två stora långa starka killar och två korta klena tjejer xD) Dom fick typ hjälpa mig och Sara över varje hinder...

Den första tiden gick man bara igenom banan och kollade och planerade för hur man skulle ta sig över dom. Efter det hade vi en tävling. Det var fyra olika lag men bara tre kunde vara på banan samtidigt, så vi fick köra i två omgångar i stället.  Först möttes två lag, sedan var det våran tur att möta den andra gruppen som ännu inte hade kört. Vi van (Wooohooo!) Men vi fick bara den näst bästa tiden. Aja man kan ju ändå inte vara bra på allting...

Medans vi väntade på att få tävla kom tre millitärer dit som också skulle träna och JÄVLAR vilka muskler! Annat än mina små klena fis-armar.  Deras muskler va fan lika stora som badbollar (och jag överdriver INTE) Feeeett sexyy ;D

image43
(bild från amanda.kollberg.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: amanda

synd att mitt lag kom sist
:/ haha

2008-05-26 @ 15:43:59
URL: http://amandakollberg.blogg.se
Postat av: becca

och vad kunnde det beror på ??? mmhhmm inte vare mitt fel..hahaha

2008-05-27 @ 17:39:55
URL: http://rebeccagartner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0