Onsdag 7/5

Heej,
Glömde skriva igår, kanske för att det inte fanns spec mkt att skriva om. Förresten, måste ta tebax det dära om 3 och en halv vecka kvar till sommar lovet, det visade sig att det nämnligen var 4 och en halv XS Men aja ska snart dra och spela match. Becca såg Björn Gustavsson när hon va på skansken idag med friends. Hon försökte först ringa till mej, men jag kunde inte svara, hade biologi (tack gud för att man kan sätta på ljudlös) sedan fick jag ett sms där det stod: "Jag ser Björn Gustavsson" . Jag har fanimej en väldigt livlig fantasi och fick genast för mig att han va där för att träffa alla kamratstödjarna för att säga hur duktiga dom var eller ngt, men nej nej dom pratade inte ens... jag ringde iaf direkt efter lektionen å bah: "Om du pratar med honom måste du räcka över luren NU!!" HAHAH fan vilken NÖÖRD man e!

 p.s visste ni att Becccx förmodligen ska följa med vårat lag till gothia i sommar? Kommer bli as kul, Götet  HERE WE COME

Hare najs

Kommentarer
Postat av: becca

hallå johanna han sa faktist att vi var bra haha han sa att han
var där för oss för att tacka oss
puss älskar dej

2008-05-08 @ 19:22:07
URL: http://rebeccagartner.blogg.se
Postat av: johanna

gjorde han?!:O då hade jah ju värsta realistiska fantasin då:D haha

2008-05-11 @ 20:30:41
Postat av: becca

vrf skulle dem anars vara där ..nämen dem höll en show för oss ..

2008-05-14 @ 16:49:32
Postat av: johanna

fett kul juh:D , fan ibland önskar man att man va en såndära genomsnäll kamratstödjare...

2008-05-16 @ 15:56:22
Postat av: becca

alla vill vara som jag ju :) hahah

2008-05-17 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0