Torsdag 22/5

Heej alla! har inte pallat med att skriva på ett tag nu, fett dåligt av mej (jag vet) det är ju inte så att man inte har tid, man orkar bara inte längre :D Men hur som så har det kommit en ny bloggerska, amanda Kollberg: amandakollberg.blogg.se. Feeett heeet, spana in den!:P

Sitter på svenskan nu och håller på att skriva klart min robinsonad. Den blir inge bra... typ tretton sidor med bara skit tråkig läsning, men jag lackar serriöst om den inte får mvg, jag menar tretton sidor är ju ändå tretton sidor...

NU ÄR DET BARA 14 DAGAR KVAR TILL SOMMARN FÖR OSS BJÖRKNÄSBARN!


Kommentarer
Postat av: amanda

Bra inlägg där! ;)

2008-05-22 @ 18:21:55
URL: http://amandakollberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0